Best-of-breed
Frontis ontwikkelde bij dit vraagstuk een ‘best-of-breed' platform, waarbij de verschillende systemen uit het technische landschap van WILA naadloos geïntegreerd zijn. Zo is het gebruiksvriendelijk voor de gebruiker, maar ook overzichtelijk en efficiënt voor WILA. Door de cloud hosting in Azure is het geheel naast eenvoudig in beheer, ook schaalbaar en toekomstproof. Medewerkers en partners kunnen moeiteloos inloggen op het platform dankzij Azure single-sign-on.
Dit custom (e-commerce) platform geeft de gebruiker onder andere real-time informatie over:
- Offertes, orders en facturen
- Actuele voorraad en verzend data
- (Gepersonaliseerde) prijzen
Zo heeft WILA volledige controle over wie, wanneer welke producten kan bestellen en waar deze naar toe verstuurd moeten worden. Ook heeft het platform volledige integratie met de bestaande WILA Tooladvisor voor maatwerk tooling en buigvraagstukken en de WILA Smart Tooling App die gekoppeld kan worden aan de kantbanken.
24x7 wereldwijd
WILA opereert wereldwijd en lanceerde haar platform daarom in vijf verschillende taalversies: Nederlands, Duits, Engels (UK), Engels (USA) en Spaans (USA). Dankzij de Umbraco Translation Manager kunnen zij de content voor deze taalversies efficiënt en overzichtelijk beheren. Omdat WILA voor USA en Global twee verschillende administraties beheert, zijn er twee ERP-systemen (voor product- en orderinformatie) en twee betaalproviders gekoppeld.