Benut technologische kansen met AI
AI biedt innovatieve oplossingen die je je misschien (nog) niet voor mogelijk hield. Enkele inspirerende voorbeelden:
Denk bijvoorbeeld aan een 'digitale werknemer' -in de vorm van een chatbot- die alle vragen van klanten online beantwoordt. Deze antwoorden genereert AI uit de combinatie van meerdere (verouderde) databronnen: je voorkomt verlies van waardevolle kennis én verbetert de efficiëntie van je team. De lange wachtrijen voor telefonische ondersteuning verminderen en de responsetijd verlaagt, waardoor je de klantbeleving direct verbetert.
Een ander voorbeeld is het automatiseren van repeterende werkzaamheden. Zo hielpen wij onze klant die regelmatig cashbackacties organiseerde. Deze acties vereisten talloze menselijke handelingen door verschillende afdelingen, die belastend, tijdrovend én foutgevoelig waren. Zoals het handmatig doorlopen van honderden facturen. Wij ontwikkelden een AI-model dat ingestuurde bewijzen automatisch en veilig controleerde: van de factuurdatum, de artikelnummers tot de persoonsgegevens. Deze werden overzichtelijk in een Excelfile gepresenteerd.