Kennisbank
We delen nieuws, kennis & innovaties
Inspiratiesessie 2024: Verander of verdwijn
Verander of verdwijn. Een gewaagde uitspraak, maar wel de realiteit voor maakbedrijven en groothandels. Maar verandering is spannend. Daarom stond onze Inspiratiesessie van 2024 in teken van dit thema.
B2B2C: de vervagende grenzen tussen businessmodellen binnen de maakindustrie
Steeds meer organisaties verschuiven naar een B2B2C-model waarbij de eindgebruiker altijd centraal staat.
Gmail & Yahoo update: Belanden jouw e-mails na 1 februari in de SPAM?
Gmail en Yahoo treden hard op tegen de grote stroom ongewenste e-mails. Maar wat verandert er precies en hoe voorkom je dat jouw e-mails in de SPAM belanden?
Dit is waarom je nooit moet kiezen voor maatwerk software
Moet ik maatwerk of standaard software kiezen? Wij nemen je mee in de overwegingen die je zou moeten maken.
Hans Ruesink nieuwe CEO van Frontis en Perplex
Met trots melden we jullie dat Hans Ruesink zich als onze nieuwe CEO bij het huidige directieteam van Frontis en Perplex voegt.
Leads die rechtstreeks contact opnemen én een dealernetwerk: hoe gaat dit samen?
Eindklanten komen steeds vaker rechtstreeks bij maakbedrijven. Hoe ga je dan om met dealers? We schetsen een aantal scenario's en geven praktische tips!
Server-side tracking: de toekomst van data
Anton neemt je mee in toekomst van data met server-side tracking. Ontdek de voordelen en lees waarom ook jij daarmee aan de slag wil!
Hoe gebruiken wij kunstmatige intelligentie (AI) in de praktijk?
De impact van kunstmatige intelligentie (AI) op het werk van designers, developers en marketeers bij Frontis? Marco vertelt je er meer over.
Design thinking: dit is waarom onderzoek doen essentieel is voor jouw digitale vraagstuk
Leer hoe onderzoek doen volgens de Design Thinking methode kan helpen bij hogere conversies, lagere risico's, merkloyaliteit en tijds- en kostenbesparing.
Frontis nieuwsbrief
Nieuws, kennis, innovaties en ervaringen automatisch in je mailbox? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!